Most jön ki az a probléma, hogy az Orbán-kormány az úthálózati infrasuktúra fejlesztése helyett stadionokba és külföldi ilyen-olyan akadémiákba ölte a pénzt (hogy a propagandára költött százmilliárdokról ne is beszéljünk). Most, hogy félpályán lezárták a szolnoki belvárosi Tisza-hidat, hatványozottan hat, hogy csak egy városi híd van a városban. A másik megépítése évtizedek hitegetése…

A 6.30-as rákóczifalvai busz 7.30-kor a százlábú hídon van – panaszolta egy bejáró egy közlekedési csoportban, hozzátéve, hogy mi lesz még később?
Szerencsére csak a hét végéig tart a szolnoki belvárosi Tisza-hídon a dilatációs hézaggal kapcsolatos munka, de már a hét elején (hétfőn kezdődött a munka) elegük van a közlekedőknek a hatalmas dugókból, ami hídlezárás nélkül is mindenapos és rendkívül idegesítő.
A belvárosi híd rendkívül fontos szerepet tölt be a szolnoki közlekedésben, ezért is terveznek egy másik belvároshoz közeli átkelőt a Csáklya utcánál. Ennek megépítésével évek óta hitegeti a Fidesz a lakosságot, de most is még csak a tervezés folyamatánál tartanak. Sebaj, a híd helyett épült sok szép stadion…
A panaszos poszthoz többen is hozzászóltak, különböző vérmérséklettel. Volt, aki azt írta, a buszoknak is előírhattak volna „elkerülő menetrendet”.
Más azt írta, hogy a sok „idióta” elmehetne a Tószegi út felé is, mindjárt nem lenne akkora dugó. Ez igaz, pár kilométer kerülő, de helyette inkább araszolnak a dugóban. A busz nem mehet körbe.
Ugyanakkor valójában sokan inkább körbemennek a Szent István-hídon, ezzel még akár időt is nyerhetnek, de ha mégsem, legalább a dugóban nem üti meg őket a guta.