A második legpontatlanabb vonatok a szolnoki vonalon közlekedtek áprilisban, derült ki a M ÁV adataiból. A legpontatlanabb vonal a cegléd-kecskemét-szegedi.

Ismét közzétette késési statisztikáit a MÁV-csoport, ezúttal az áprilisi számokba enged betekintést a közlekedési vállalat.
Ahogy az a közleményben is olvasható, az április ezúttal is szélsőséges időjárással tette próbára a közlekedőket: korai hőség és heves viharok váltakoztak egymással, ami szerepet játszott abban, hogy számos közúti baleset, a vasút esetében pedig több felsővezetéki és biztosítóberendezési zavar is kedvezőtlenül befolyásolta a menetrendszerűség alakulását.
A tavalyi áprilisi adatokhoz képest ugyanis 0,6%-os mértékben javult a menetrendszerűség.
A táblázatból kitűnik, hogy a Budapest-Szolnok-Debrecen-Záhony vasútvonal az országos átlagtól (83,07 százalék) jóval elmarad, országos szinten a második leggyengébb pontossági adatokat (70,26 százalék) közölt a közlekedési vállalat statisztikája.
Ez azt jelenti, hogy ezen a szolnoki vonalon közlekedő vonatok 30 százaléka nem volt pontos.
A legpontatlanabb vonalnak a cegléd-kecskemét-szegedi tűnik, ahol a vonatoknak csak közel 62 százaléka tartotta a menetrendet.
A legpontosabb vonal a szeged-hódmezővásárhelyi, a tramtrain itt közel 100 százalék pontossággal közlekedett, amit talán nem is lehet nehéz tartani ezen a rövid szakaszon.