Rémisztő kálváriáról szól a Telex.hu cikke, miszerint így lehet elveszni egy Lölő-féle szolgáltató feneketlen bugyrában. Hasonló kálvária mindenkivel megeshet. Ugyancsak nehézkes a vízdíjat is befizetni, legalábbis Szolnokon, ahol szintén egyesült két szolgáltató, ahogy korábban a hulladékszolgáltatás állami átvételekor sem volt minden rendben.

„Hiába mondtuk, hogy az MVM-mel vagyunk szerződésben, és nekik ki is fizettünk minden számlát, 0 forint tartozásunk van, ez egyáltalán nem érdekelte a szerelőket. Kikötötték az áramot, közölvén, hogy lehet menni az ügyfélszolgálathoz reklamálni. Arról, hogy bármiféle hiányosságunk lenne, semmit nem tudtunk, miután egyik szolgáltató sem tájékoztatott minket. Most pedig itt állunk fűtés, áram és meleg víz nélkül 2 napja a saját házunkban, és az ügyintézés enyhén szólva is nehézkes” – írta levelében a Telexnek egy olvasó.
A kárvallottal valószínűleg az MVM adminisztrációs hibája miatt nem kötött szerződést az E.ON, ami miatt végül kikapcsolták az áramot a család otthonában.
Arra tehát érdemes figyelnie mindenkinek, aki új ingatlant vesz, hogy az áramszolgáltatás igénybevételéhez, új felhasználóként két szerződést kell kapnia. Egyet az MVM-től, egyet pedig a területileg illetékes elosztótársaságtól.
Forrás és további részletek: Telex.hu.