Ritka az, ha valaki manapság dícséri a magyar állami egészségügyi ellátást. Márpedig egészen biztos, hogy nem csak ideges orvosokból és ideges betegekből, sokszor működéstelenségből áll a rendszer. Egy mezőtúri lakos példája bizonyítja ezt.

Sokszor tettetek közzé eügyi intézményekben megtapasztaltakat – kezdte posztját Ilona egy mezőtúri zárt csoportban.
Így folytatta:
„Személyes élményem írom le. A minap a szolnoki Hetényi kórházban voltam szemműtéten. Sokan voltunk az ambulancián, de gyorsan haladt a felvétel. Ezután az osztályra kerültem, itt készítettek elő a műtétre. Jóleső érzés volt, hogy a személyzet, mind a két részen segítőkész, barátságos volt, holott ők is tulterheltek, mégsem éreztetik ezt a betegekkel. Egy másik intézményben kértünk vmit a nővértől, a válasza ez volt ” itt nem a Hiltonban van „. Talán a sors az ilyeneknek egyszer visszaadja, hogy kiszolgáltatott betegekkel így bánik. A szemészeti osztály tiszta volt, igényesen takarítva. Több ismerősömet műtötték itt, mindenkitől csak jót hallottam, az orvosok nagy tudásáról és a kedves személyzetről. A betegeket nem szeretgetni kell, csak emberi hangon szólni hozzájuk. Köszönet és hála az ilyen lelkiismeretes eügyi. dolgozóknak! Jó egeszséget, kitartást kívánok a hivatásukhoz.”
Margit hozzátette:
„Tavaly 2 X is műtöttek ott! Csak hasonló szépeket, és jókat tudok én is mondani róluk. A nyáron a másik szemem műtik, és félelem, szorongás nélkül fogok menni, mert tudom, hogy jó kezekben leszek!”
Krisztina így vélekedett:
„Ez nagyon jólesett most a kis lelkemnek, hogy valami pozitívumot is hall az ember, sajnos máshonnann, más városból, de pozitívum.”