A MÁV-nál izgalmasabb dolog nincs a világon, mert soha nem tudja az ember, hogy mi éri a vonaton, késés vagy egyáltalán: elindul-e a szerelvény.

Kedden mindkettőre volt példa a szolnoki vonalon.
Kedd délután Pestszentlőrinc állomáson biztosítóberendezési hiba lassította a közlekedést. A helyreállításig 10-15 perccel meghosszabbodott a menetidő a ceglédi vonalon – írta a MÁVInform. A hiba aztán több vonatra is kihatott: néhány vonat rövidebb vonalon közlekedett.
Aztán a Keleti pályaudvarról 17:15-kor Szolnokra indult Z60-as vonat (3376) járműhiba miatt nem közlekedett. Utasai a következő, a Keleti pályaudvarról 17:45-kor Szolnokra induló G60-as vonattal (3386) utazhattak.
Ehhez fűzött hozzászólást egy utas. Tamás ezt írta:
„Amit meg sem próbáltak közölni az utasokkal. Fél métert ment a vonat, aztán lekapcsolták. Párszor újra lett indítva a rendszer, de a kijelzőn maradt a Szolnok felirat és az aktuális késés. Egy idő után magától rájött mindenki, hogy ez nem megy sehova. A Keleti pályaudvaron néztük a kijelzőt, a 17:15-öst egyszerűen levették, annyit sem írtak, hogy „A mai napon nem közlekedik” (és nyilván ez nem látszik a vonatból). A MÁV appban szintén semmi infó, csak akkor írták ki, amikor már átszálltunk a 12-es vágányról induló 18:15-ös Z60-ra. Már nem csak a vonat késik, hanem az információ is a késésről. Az összes információt akkor kaptuk meg, amikor már nem volt többé releváns, mert a másik vonaton izgultunk, ez meddig megy, vajon, mert 300 méter után ez is megállt pihenni.”
Hát így utazzunk mi a MÁV-val! Vagy fogadjunk magunknak indiai tuktukot…