Novemberben 10-ből 7 vonat volt pontos – közölte vasárnapi posztjában Hegyi Zsolt. A MÁV-csoport vezérigazgtatója szerint ez enyhe romlás októberhez képest.

Ötpontos akciótervet készít a MÁV a pályafelújítás beavatkozásaiban, amelyek a legérzékenyebb pontokon erősítik meg a magyar vasutat, illetve januártól felállítják az Országos Haváriaközpontot, amely nemcsak az utasok pontosabb tájékoztatásában, de minél gyorsabb továbbutaztatásában is érdemi segítséget jelent majd – közölte Hegyi Zsolt MÁV-vezérigazgató.
Aki azt is kijelentette, hogy novemberben 10-ből 7 vonat volt pontos.
Erre aztán már reagálniuk kellett az utasoknak is.
„Szokásos magyar statisztikai adat. Hülyének néznek mindenkit. Ez Magyarország.” – írta Péter.
Vivien azt írta, hogy: „A Nyíregyháza felől Nyugati pályaudvarra közlekedő vonat 90%-ban késik. Sokszor csak 5-10 percet, de akár 15-30 percet. Emiatt a ceglédi vonalon közlekedő vonatok is sokszor késnek. Ezzel jó lenne végre valamit kezdeni.”
Sándor ezt közölte:
„Annyira jók ezek az emberarcú bejegyzések, de ettől még mindenki tudja, aki rendszeresen utazik, hogy milyen mélyre sikerült mostanra süllyeszteni a vasutat.”